Header Ads

KİTAPYURDU ÜNİVERSİTELİLER İÇİN İNDİRİM KAMPANYASI




Kitap alışverişlerimi genellikle kitapyurdu.com üzerinden gerçekleştiriyorum. Bugüne kadar hiç bir sorun yaşamadım hatta arada küçük sürprizlerle de karşılaşıyorum. Muhtemelen pek çok kişi de benim gibi bu platformu kullanıyordur ancak haberi olmayanlar, görmeyenler, duymayanlar için bu kampanyayı sizlerle paylaşmak istedim.



Eskiden 20 TL ve üzeri alışverişlerde kargo bedava kampanyasıyla gönlümü fetheden kitapyurdu, bu kampanyayı kaldırdığında içimde bir burukluk olmuştu. Artık 40 TL ve üzeri alışverişlerde kargo bedava oluyor. Ancak bir öğrenci olarak "edu.tr" uzantılı mail adresi olan öğrencilere ekstra %10 indirim imkanı sunan bu kampanya ile o burukluk benim açımdan bir nebze olsun geçmiş oldu diyebilirim.

Özellikle kampanyalı ve indirimli kitaplarda kullanıldığında kitapların oldukça ucuza geleceğini düşünüyorum. Kampanya 30 Haziran 2016 tarihinde son buluyor. Ben burada temel bilgileri verdim ancak daha detaylı bilgi için aşağıdaki kampanya linkine başvurabilirsiniz. Şimdiden güle güle harcayın diyeyim, hepinize bol kitaplı günler diliyorum. :)

Kampanya bilgilendirme sayfasına gitmek için buraya tıklayın.

2 yorum:

  1. Kitap yurdundan bugün sipariş vericektim ki çok fazla olumlu yazılar okumayınca kendim alırım daha iyi dedim indirimler güzelde kargo çok büyük sıkıntıymış :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o tür yorumları bende okuyorum zaman zaman ama bugüne kadar verdiğim siparişlerde en ufak bir sorun yaşamadım ben. Hala da kitapyurdu üzerinden yaparım alışverişlerimi. Bilemiyorum yine de. :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.