Header Ads

GAME OF THRONES 6. SEZONDAN BEKLENTİLERİNİZ?



Herkese merhaba,

Game of Thrones yeni sezonun başlamasına artık çok az bir zaman kaldı. Beşinci sezonun bitmesiyle birlikte yen sezonla ilgili söylentiler havada uçuşmaya başlamıştı. Herkes kendi öngörüsünü ve beklentilerini dile getirdi. Yeni sezonun ilk bölümünü beklerken ben de sizlerin görüşlerini, beklentilerini ve öngörülerini öğrenmek istedim. Tabi kendi görüşlerimi de yazmadan olmazdı. :)


NEREDE KALMIŞTIK?


Game of Thrones geçtiğimiz sezonda kafamızda bir sürü soru işareti bırakarak final yapmıştı. Kısaca hatırlayalım. Jon Snow, Kara Kale'deki kendisini hain görenler tarafından öldürülmüş, Sansa Stark, Theon Greyjoy ile surlardan bir nevi ölüm atlayışı yapmış, Daenerys Targaryen önce ejderhasıyla kayıplara karışmış, sonrasında ise Dothrakiler tarafından ele geçirilmişti. Cersei Lannister'ın arınma yürüyüşünü ve Jaime'nin yanındaki Myrcella'nın zehirlenmesini de unutmamak gerek tabi. Yani geçtiğimiz sezonun belirsizliklerle ve soru işaretleriyle dolu bir şekilde sonlanması, bu sezondan beklentilerimizi de bir hayli arttırdı.

JON SNOW DEVRİ KAPANDI MI, YOKSA...?




Ben 6. sezonun çok hareketli geçeceğini düşünüyorum. En son yayınlanan fragmanla ilgili yapılan incelemeleri seyrettiğimde ve kendim de gördüğüm kadarıyla merak edilen pek çok konuda çözülmeler meydana gelecek ve dizi çok farklı bir boyut kazanacak gibi. Jon Snow tartışmalarına da değinmeden olmaz. :) Siz ne düşünüyorsunuz bilmiyorum ama ben Jon Snow'un bir şekilde diziye dahil olacağı kanaatindeyim. Her ne kadar yapımcılar bunu yalanlasa da sürpriz yapmak istiyor olabilirler. Belki de sevdiğim karakterlerden biri olduğu için böyle düşünmek istiyorum. :) Bekleyip göreceğiz... Taht kavgaları ve çıkar çatışmaları devam ederken bir de ölüler ordusu olarak bildiğimiz tehlike var ki, bu etken dengeleri hayli bozacak gibi. Bu sezonda Brandon Stark'a daha fazla yer verilecek gibi görünüyor. Çünkü bu karakter ölüler ordusuyla yapılacak savaşta çok önemli bir yere sahip.

Benim yeni sezonla ilgili beklentilerim ve düşüncelerim bu şekilde. Peki siz neler düşünüyorsunuz? Beklentileriniz ve öngörüleriniz neler? Yorumlarınızı bekliyorum. İzlemeyenler için en son yayınlanan fragmanı da hemen alt tarafa ekliyorum. Ayrıca oyun severler için Game of Thrones bilgisayar oyunu incelemesini de yapmıştım. Okumak için tıklayabilirsiniz.

Hoşça kalın. :)




4 yorum:

  1. Uyumsuzlar'i izlediniz mi bilmiyorum ama, harika bir film, tavsiye e derimm.Bu diziyi de ilk defa duydum, baya tutulmuş olmalı ki y. Sezon oynayacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap üçlemesinden yola çıkılarak hazırlanan Divergent ve Insurgent filmlerini izledim. Eğer bahsettiğiniz onlarsa. :) Güzel filmlerdi. Diziyi ilk defa duymanıza şaşırdım baya popüler aslında. :) Tarzı uygun değil diye duymadınız belki de... Yorumunuz ve tavsiyeniz için teşekkürler. :)

      Sil
  2. Akşam Eşek herif çevirisiyle izleyeceğim diziyi. :D 5. sezonu benim için fiyaskoydu. Bran'ı hiç görememiştik ama bu sezon geliyor! Jon Snow ölmedi artık bu biliniyor ama nasıl tekrar hayata dönecek sorusu herkesin kafasında. Dragon, Khaalesi'ye ihanet etti. Amacı neydi merak ediyorum. Açıkçası çok heyecanlı bir sezon bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun ve görüşlerini paylaştığın için teşekkürler. Geçmiş sezon finali heyecanlı ve bol aksiyonlu bir sezonu kaçınılmaz kılıyor zaten. Umarım beklentileri karşılar, o kadar boşuna beklemiş olmayalım. :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.