Header Ads

İSTANBUL UÇURTMA FESTİVALİ





İNTERRAİL TÜRKİYE, UÇURTMA FESTİVALİ

Merhaba arkadaşlar,

Güzel bir etkinlik haberiyle karşınızdayım. Etkinliğe bir aydan fazla zaman var ancak görür görmez sizleri de haberdar etmek istedim. İnterrail Türkiye öncülüğünde gerçekleştirilecek olan bu ücretsiz organizasyon sayesinde çocukluğunuza dönebilir, ister aileniz ister arkadaşlarınızla birlikte eğlenceli bir gün geçirebilirsiniz.

15 Mayıs Pazar günü saat 11'de başlayacak olan etkinliğe uçurtmanızı evden getirebilecek, malzemeleri alıp kurulacak atölyelerde tasarlayabilecek veya hazır olarak etkinlik alanından satın alabileceksiniz. Uçurtma Festivalinin gerçekleştirileceği alan olarak da moda sahili belirlenmiş. Daha şimdiden, sosyal medya hesaplarında binlerce kişi etkinliğe katılacağını belirtmiş. Anlaşılan oldukça kalabalık ve eğlenceli bir gün katılımcıları bekliyor.


İnterrail Türkiye Nedir?

İnterrail Türkiye gönüllü bir oluşum. 2013 yılından bu yana üyelerine gezginci rotaları çiziyor, karşılaşacakları sorunlar hakkında bilgilendirmelerde bulunuyor, rehberlik yapıyor ve bu doğrultuda çeşitli etkinlikler düzenliyor. Felsefeleri seyahat, yol ve özgürlük temeline dayanıyor. Gerçekleştirdikleri etkinlikler ve çizdikleri rotalarla insanlara ucuz seyahat nasıl edilir göstermeye çalışıyorlar. Her yaş grubundan insanın yer alabildiği bu oluşuma bir göz atmanızı tavsiye ederim.

Uçurtma Şenliği Facebook: https://www.facebook.com/events/1756519191260268/
İnterrail Türkiye Facebook: https://www.facebook.com/interrailturkiye/
Websitesi: http://www.interrailturkiye.com

4 yorum:

  1. Çocukluğumuzda kendimiz yapar uçururduk uçurtmalarımızı,Yeni nesil yani çocuklar şehir yaşamında bunlardan mahrum kalıyor,bu yönden gayet faydalı bir etkinlik.İstanbul'da olmadığımız için katılamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız, şimdiki çocuklar o güzel oyunlardan, etkinliklerden mahrum kalarak büyüyor. Ben de faydalı ve renkli bir etkinlik olacağını düşünüyorum. :)

      Sil
  2. çocukken bende çok uçurtma uçururdum şimdi bile olsa bunu zevkle yapardım. Eğlenceli bir etkinlik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçükken bir kaç başarısız deneyimim olmuştu :), sonrasında daha çok izlemeye vermiştim kendimi. Ancak bu sefer yapmaya kararlıyım gitmeyi düşünüyorum bence de eğlenceli olacak. :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.