Header Ads

MİM #4: KİMDİR BU SERHAT?





Merhaba herkese,

Sevgili Simurg, geçenlerde çok güzel bir mim fikri atmıştı ortaya. Çoğunluk gibi ben de merakla beklemeye başladım nasıl bir şey acaba diye. Bugün vakit bulup bloga girdiğimde gördüm ve merakla okudum. Mimleneceğimi tahmin etmiştim zaten, sağ olsun yanıltmadı beni. :) E bana da yazmak düşer. Dilerim keyifle okursunuz...

KISA HAYAT HİKAYEM... KİMİM BEN?


Ben Serhat Ocak, 8 Şubat 1993 İstanbul doğumluyum. Ailede en ufak benim, benden 7 yaş büyük bir abim var. Memleketim Adapazarı. Büyüklerim hem anne hem de baba tarafından Kosova'dan gelmişler. Özellikle dini anlamda yaşadıkları baskı ve zorlamalardan ötürü böyle bir karar almışlar ve Müslüman ülke diye çoğunluk Türkiye'yi tercih etmiş. Geldikleri dönem 1960-70 aralığına denk geliyor. Hala orada akrabalarımız var, büyüklerimiz gelip gidiyorlar.

Geçici seyahatler ve tatiller dışında İstanbul'dan hiç ayrılmadım. Sakin ve rahat bir çocukluk geçirdim diyebilirim. Çocukluğunu sokakta yaşayanlardan oldum ki bundan dolayı çok mutluyum. Lise'ye kadar yaşadığım muhite yakın okullarda öğrenimime devam ettim. Ancak sonradan işler değişti. Lise öğrenimime Hadımköy Örfi Çetinkaya Anadolu Lisesi'nde devam ettim ki yaşadığım yere hayli uzak kalıyordu. Her gün, gidiş dönüş, 3-4 saatlik yol gidip geldim.

Beni olgunlaştıran lise yıllarım oldu. Tek başına üstesinden gelmem gereken bir çok olay yaşadım.  Lise üçüncü sınıfa devam ederken, birlikteliğimizin altıncı yılını çoktan geride bıraktığımız kız arkadaşımla tanıştım. O andan itibaren de yaptığım bir çok yanlışı bir bir geride bırakmaya başladım. Kısacası hızlı bir olgunlaşma sürecine girdim. Çünkü kendi kendime karar vermiştim, hayatımı birlikte geçirmek istediğim kadını buldum diye. :)

Kız arkadaşım Selin ve Ben. :)

Neyse, üniversite sınavları geldi çattı. Hocaların ve çevremin öğütlediği istikrarlı çalışmaya ve düzene hiçbir zaman ulaşamadım. Buna rağmen Haliç Üniversitesi, Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik bölümünü tam burslu olarak kazandım. Puanım çok farklı bölümlere ve üniversitelere de yetiyordu ancak nihayetinde bu bölümde karar kıldım. Üniversite tecrübelerimle ilgili bir yazı kaleme almıştım zaten. Buradan ulaşabilirsiniz.

Bu da küçüklüğümden bir kare... Eee nerde kalmıştık. :D

Üniversite'den mezun olmak üzereyim artık, gün sayıyorum. Önümde askerlik var, dil eğitimi var. Sonrasında iş ve evlilik. Bunlar benim düşündüklerim elbette, bakalım hayat bize neler gösterecek. Kendimi her zaman en zoruna ve kötüsüne hazırlamayı da öğrendim sanırım. O yüzden zorlukları, plan değişikliklerini sorun etmiyorum, önemli olan hedeflere ulaşabilmek, o yolda çaba göstermek...

KİŞİSEL ÖZELLİKLERİM


Size biraz da kişisel özelliklerimden ve hobilerimden bahsedip bitirmek istiyorum yazımı. İnsanları kırmayı hiç istemem ve bu konuda elimden gelen özeni gösteririm. Ancak belli durumlarda çok çabuk sinirlenirim. O zaman da gözüm hiçbir şeyi görmez. İlişkilerimi samimiyetle sürdürmeye gayret ederim, karşı taraftan da bunu beklerim.

Saygı ve anlayış benim için çok önemli. Bir insana yaşından veya makamından dolayı değil, duruşundan, konuşmasından veya başardıklarından dolayı saygı göstermeyi doğru bulurum.

Kolay kolay umutsuzluğa kapılmam, inatçı bir yapım vardır, inadımı da başarmam gereken işlerde kullanırım. Her yolu denerim ve genelde de başarıya ulaşırım. Olmazsa da en azından denedim, elimden geleni yaptım diyerek avuturum kendimi. :)

 Genel olarak bakıldığında sakin ve sabırlı bir yapım olduğunu söylerler. Lise edebiyat öğretmenim ise içimde bir canavar yattığı teşhisini koymuştu ki o canavar zaman zaman uyanabiliyor, bahsettiğim üzere. :) Sinirlendiğimi gören insanlar, senden hiç böyle bir şey çıkacağını beklemezdim gibi şaşkınlıkla karşılıyorlar bu durumu. Şimdi sizler nasıl canlandırdınız kafanızda kim bilir. :D

HOBİLERİM VE SON SÖZLER...


Yaşıma göre biraz olgun takılıyorum, en azından çevremdekiler öyle söylüyor. Hobilerim de bu çizgide seyrediyor. Kitap okumayı, müzik dinlemeyi, doğayla iç içe olmayı seviyorum. Partiler, kopmalar bana göre değil, bu anlamda muhabbet adamı olduğumu söyleyebilirim. Her konuda insanlarla konuşup, muhabbet edip yeni şeyler öğrenmekten çok hoşlanırım.

Bol bol da hayal kurarım, hatta hayal kurduğum esnada onları yaşadığım bile olur. Özellikle toplu taşıma araçlarında bir nevi dayanma terapisi olarak kullanıyorum bu özelliğimi. :) Malum İstanbul'un araç ve insan trafiği...

Kitap ve filmlerde ise herhangi bir konu kısıtlamam yok. Güzel olan her şeyi okumayı, izlemeyi ve öğrenmeyi isterim. Yine de polisiye, dram, tarih ve biyografi türlerine ayrı bir ilgim olduğunu söyleyebilirim.

Gelecekte çok para kazanmaktan ziyade sevdiklerimle birlikte huzurlu ve mutlu bir yaşam kurma tasavvurum var. Ayrıca iyi bir yazar olmak istiyorum. İlk kitabımı da büyüklerimin Kosova'dan göç hikayesi üzerine, roman olarak kaleme almak istiyorum. Okul ve askerlikten sonra çalışmalarına başlayacağım.

Sanırım kendimle ilgili söyleyeceklerim bu kadar. Umarım sıkılmadan, keyifle okumuşsunuzdur. Bende bir kaç kişiyi mimliyorum, onun haricinde isteyen herkes yapsın bu mimi, daha yakından tanıyalım birbirimizi. :)

Yaşamdan Yazılar
Semih Keçecioğlu
Basitrota
Testudo
Cahil Okur
Her Şeyden Konuşmalı

Mim'i başlatan Simurg'un mim yazısına ve kurallarına da şuradan ulaşabilirsiniz.

Hoşça kalın... :)

64 yorum:

  1. Ne kadar güzel bir yazı olmuş. 6 yıl dile kolay şu zamanda. Gıpta ettim size. İnşallah çok daha mutlu olursunuz ileride. Bence her insanın içinde sinirlendiklerinde ortaya çıkan büyük küçük bir canavar vardır. Tabii yine bizim kaidemizi bozmayan istisnalar da çıkabilir her zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle değil mi? Herkeste vardır saklı bir canavar. :)
      İyi dilekleriniz ve yorumunuz için çok teşekkürler. :)

      Sil
  2. Karşılıklı oturmuşuz da anlatmışsın hissini aldım okurken, samimiyetle yazdığın kesinlikle anlaşılıyor :)
    Her zaman sakin gözüken insanların daha tehlikeli olduğunu söylemişimdir. Tehlikeli derken anladın sen, parlamaktan bahsediyorum :D Sevdiğim mimlerden biri oldu yazdığın, ellerine sağlık. Birde kız arkadaşın gerçekten çok güzel, buradan maşallahlarımı gönderiyorum ikinize, birlikteliğinizin upuzun yıllar devam etmesi dileği ile :)
    Ah.. Bakalım ben ne yapacağım bu mim ile^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladım anladım. :D
      Çok sevindim beğenmene.
      Teşekkür ederiz, çok merak ediyorum seninkini de. Bence çok güzel olacak. :)
      Yorumun ve güzel dileklerin için teşekkürler tekrar. :)

      Sil
  3. ne kadar da güzel bir mim blogger dostlarımızı yakından tanıma fırsatı yakalıyoruz.
    yaşın o kadar genç ki, mesleğe başladığım yıllarda 93'lü öğrencilerim vardı .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog ortamının güzelliklerinden biri işte, farklı nesilleri bir araya getiriyor, ortak noktalarda buluşturuyor bizleri, gün geçtikçe tanıyoruz birbirimizi.
      Çok teşekkür ederim. :)

      Sil
  4. Keyifle okudum kardeş. Alemler sende pinhandır buyurmuş ya Hz. Ali, gerçekten her insan kocaman bir âlem. İnşallah hayırlı dileklerine ulaşırsın erenler ⭐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel dediğiniz öyle, her insan kocaman bir alem gerçekten.
      Güzel yorumunuz ve dilekleriniz için teşekkürler. :)

      Sil
  5. Gercekten ne kadar icten ve samimi yazmissin ben de buyuk keyifle okudum Serhat. Tersine denk gelmeyiz insallah ;) kiz arkadasinla musmutlu bir geleceginiz olsun dilerim. Pırıl pırılsiniz ikiniz de
    Kosova kitabini insallah yazarsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok memnun oldum beğenmenize.
      İnşallah. :D Şaka bir yana çok nadir oluyor öyle, denk gelen insan sayısı çok az zaten. :)
      İnşallah yazabilirim, bakalım, kitap yazmak farklı bir emek ve zaman istiyor, ilgi istiyor. Başarabilirim umarım.
      İyi dilekleriniz ve yorumunuz için teşekkürler. :)

      Sil
  6. Çok içten bir mim yazısı olmuş Serhat, kalemine sağlık. Keyifle okudum. Kız arkadaşınla olan 6 yıllık birlikteliğin umarım gelecekte de şu an ki gibi mutlu ve huzurlu sürer. İkinizde çok yakışıyorsunuz, güzelsiniz ikinizde. Senin ailen de göçmen demek. Onların hikayesini bir gün okumayı çok isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun da yazdıklarım kadar samimi ve içten.
      Çok teşekkür ederim. Dilerim dediğin gibi olur, o yolda ilerliyoruz çok şükür.
      Bakalım inşallah, niyetlendim yazmaya, bir kaç yakınım hariç ilk sizlerle paylaştım burada. Güzel bir şeyler çıkacağını umuyorum. :)

      Sil
  7. Güzel bir MİM yazısı olmuş Serhat kardeşim. Yine o içtenliğini yansıtmışsın yazına.

    O kitap yazıldığında ilk okuyan ve yorumlayan blogger olmak benim için büyük bir hediye olacaktır :D (Şimdiden ayarlamaları yapalım)

    Mim içinde teşekkürler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O ışığı gördünüz demek ki bende, daha bir şevke geldim yazmak konusunda.
      Ben istediğim düzeyde yazayım da herkese benden kitap diye dağıtırım tüm blog alemine, sıkıntı değil. :D Yeter ki okunsun, yorumlansın.
      Zorlu bir süreç kitap yazmak, inşallah gelirim üstesinden.
      Merakla bekliyorum mim yazını, yorum için de çok teşekkürler. :)

      Sil
    2. Bu kadar güzel yürekli bir insan bu zorlugunda üstesinden gelir inşallah

      Sil
    3. İnşallah, destek için teşekkürler. :)

      Sil
  8. Yazılanları sanki ben yaşadım be. O derece güzel bir anlatım olmuş, çok başarılı. Hayal kurmak iyidir zaten değil mi? Teşekkürler mimlediğiniz için. Kısa zamanda yanıt vereceğim ama ben bu kadar güzel anlatamam ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayal kurmak gibisi yok Semih. :D
      Ben teşekkür ederim yorumun için. Merakla bekliyorum mim yazını, daha yakından tanıyalım seni. Döktür sende. :)

      Sil
  9. Aman tanrııımm :) Mimlenmişim. Yazıcam tabii söz. Hayallerinin bir bir gerçekleşmesi dileklerimle. Kitabını okumayı da sabırsızlıkla beklediğimi şimdiden söylemeliyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Çok teşekkür ederim. Ben de aynı sabırsızlıkla başlamayı bekliyorum, bakalım hayırlısı. :) Mimi de merakla bekliyorum. :)

      Sil
  10. bloguna il gelişimde bu mimi okumak iyi oldu. tanımış oldum birazcık olsa da seni. merhaba :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. :D
      Doğru zamanda doğru blogda olmak diye buna denir. :D
      Çok teşekkürler yorum için. Nedense aklıma 7 Mahmutçuklar geldi birden. :D

      Sil
  11. Çok güzel bir anlatım olmuş, böyle nasıl bittiğini anlamadım! Lisede kader ortağıymışız ben de her gün Büyükçekmece-Beşiktaş gittim geldim. Gerçi yine pek bir şey değişmedi, Beylikdüzü-Beşiktaş devam :D Ben de her zaman lisenin beni olgunlaştırdığını düşünürüm. Aman maaşallah size, nazar değmesin! Çok yakışıyorsunuz, mutluluğunuz hiç bozulmasın! Seni tanıdığıma sevindim, yazılarını okuyacağım bundan sonra keyifle! :) Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel, sıkılmadan okumana sevindim.
      Sizinki de baya uzakmış gerçekten, Allah kolaylık versin. :D
      Amin, bozulmaz umarım. :)
      Çok teşekkürler güzel dileklerin ve yorumun için. :)

      Sil
  12. Çok samimi içten bir paylaşım olmuş Serhat! Başlıkta yer alan sorunun cevabını öğrendik.
    Kalemin gerçekten iyi, inşallah dilediğin gibi ailenin Kosova hikayesini yazmak nasip olur.
    Hadımköy'den ben de çok çektim eşim de... O da senin gibi her gün 3-4 saat yolculuk yapanlardandı. "toplu taşıma araçlarında bir nevi dayanma terapisi" iyiymiş ;)
    Uyumlu çiftsiniz maşallah diyorum, görüntü çok hoş ;) Allah tamamına erdirsin ;)
    Kariyer hayatında da hakkında hayırlısı olsun! Sağlıklı, mutlu, huzurlu yaşam en güzeli, para bir şekilde oluyor gerçekten ama standartlarını da kariyerin belirliyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sizlere göre yolun başında sayılırım tabi.
      Tatmin edici olmasına sevindim mimin. O kadar yaz yaz, sonra olmamış denseydi, kötü olurdu. :D
      O terapi olmadan dayanamıyorum, iyi geliyor tavsiye ederim. :D
      Amin diyelim, hayırlısı olsun.
      Çok teşekkür ederim yorum ve iyi dilekler için. :)

      Sil
  13. Muhabbet adamı olduğunu bloğuna girdiğim ilk gün fark etmiştim :) merak ettiğim bloggerlardan biriydin ve seni biraz daha tanımaktan çok memnun oldum :) yazdığın kitabı mutlaka okurum. Kosova'yı ziyaret ettim ayrıca benim ailem de göçmen.. Hayata bakış açın ne kadar güzel. İyi ki burdasın, iyi ki blog yazıyorsun. Kız arkadaşınla çok yakışıyorsunuz birbirinize. Trakyalı olduğu için bu kadar yakıştırdım herhalde :D Musmutlu, dilediğin gibi bir hayata sahip olursun umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Utanarak söylüyorum ki ben daha gidemedim Kosova'ya, halbuki imkanım da var, neyse ileride bol bol acısını çıkarırım.
      Kan çekiyor tabi. :D
      Ben de senin ve diğer arkadaşların yorumları ve destekleri sayesinde iyi ki blog açmışım diyebiliyorum.
      Çok teşekkür ederim iyi dileklerin ve yorumun için. Umarım dediğin gibi olur herkes için. :)

      Sil
  14. ahhh Serhat. :) ne kadar güzel ve içten yazmışsın, kalemine sağlık. :) kız arkadaşın ile de sonsuza dek mutlu olursunuz inşallah. :)
    kitabın konusunda; bu konuyu takip edeceğim ve günün birinde çıktığı zaman hemen temin edeceğim. günün birinde imzalatabilirim belki sana ha, ne dersin? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, beğenmene sevindim.
      İnşallah, hayırlısıyla bir başlayıp bitireyim de. Çok güzel bir şey çıksın istiyorum ortaya, samimi, içten, yaşanmışlıklarla dolu. Neden olmasın, ben de çok isterim. Hayali bile çok güzel. :)

      Sil
  15. Geç kalmışım.Simurg da buraya gelmiş henüz.Serhat, seni tanıdığım kadarı bana yetmişti zaten ,bir de senin anlatımın üstüne daha iyi oldu.Çok başarılı bir tanıtım olmuş.Kız arkadaşın ile dilerim sonsuza kadar mutlu olursunuz oğlum. Kitap da yazarsın inşallah, biraz zorlu bir süreç ama senin şansın bol olsun . Sevgilerimle Serhat :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen tecrübelisin bu konuda Ece abla, öğreneceğim, tecrübe edeceğim çok şey var daha. Zorlu ve titizlik gerektiren bir süreç olduğunu biliyorum, hakkını vererek yapmaya çalışacağım. Çok teşekkür ederim, senin yorumların ve düşüncelerin çok değerli. Saygılar, sevgiler. :)

      Sil
  16. Seni daha iyi tanıma fırsatım oldu yazı bitince :) Harika bir anlatım keyifle okudum. Biri ile ilgili yeni bir şeyler öğrendiğinde hemen kendinle bir temas kurarsın ya öyle oldu. Daha yakın hissediyor insan :) Mutluluklar dilerim. Önünüzde daha çok güzel yıllar olacak. İstediğin hayat ve hayallere inşallah ulaşırsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah öyle olur. Yorum ve güzel dilekler için çok teşekkür ederim. :)

      Sil
  17. Mimlediğin için teşekkür ederim Serhat. Tahmin ettiğim gibiymişsin, umarım hayırlısıyla istediklerine ulaşırsın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, hayırlısı olsun. :)
      Seninkini de merakla bekliyor olacağım. :)

      Sil
  18. Ne kadar güzel anlatmışsınız :) Umarım hayatınızda istediğiniz güzel şeyler hep gerçekleşir :) Emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hepimiz için öyle olmasını dilerim.
      Sağ olun. :)

      Sil
  19. Sevgili Serhat ancak bu kadar samimi ve akıcı bir yazı olabilir,karşılıklı sohbet ediyor gibi hissettim, kitap yazdığında da okuyucuların yine bu duyguya kapılacak eminim yüreğine kalemine sağlık
    Hayallerini gerçekleştirmeni diliyorum Selin de çok tatlıymış , yakışıyorsunuz çok mutlu olun inş.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, samimiyetimi yazıya yansıtmaya çalışıyorum, sizin ve diğer arkadaşların gözünde başarılı olabildiğime sevindim. Benim için düşünceleriniz ve yorumlarınız çok değerli.
      İyi dilekleriniz için teşekkürler. :) Amin, inşallah. :)

      Sil
  20. Sevgili Serhat merhaba;
    Yine samimi , içten bir mim olmuş . Keyifle okudum ve yine tanıştığıma memnun oldum kii .. :)
    Nasıl da mutlu görünüyorsunuz ... Maşallah size ... Allah birlikteliğinizi , mutluluğunuzu ve sevginizi daim etsin inşallah ..
    Dilerim umduğundan ve beklediğinden de daha güzel şeyler getirir yaşam sana ...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Didemika,
      Bende çok memnun oldum. Amin, dediğin gibi olur inşallah.
      Tüm iyi dileklerin, ilgin ve yorumun için teşekkür ederim.
      Sevgiler. :)

      Sil
  21. Çok güzel, sıcak bir yazı olmuş, beğenerek okudum. Sizi tanımak güzeldi :') Umarım gönlünüzde ne varsa gerçekleştirebilirsiniz.. Kitabınızı da okuruz inşallah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, samimi bulmanıza sevindim.
      Umarım hepimizin gönlünden geçenler bir bir gerçekleşir, inşallah diyelim ona da. :)

      Sil
  22. Lisedeyken ben de hergün ortalama 3-4 saat gidiş geliş yapıyordum, ama İzmir'den Manisa'yaydı benimkisi; biraz değişik bir hikaye :)) Sizi tanıdığıma çok sevindim, zaten mim'i ilk duyduğumda da güzel çok bir şey olacağını tahmin etmiştim, gerçekten öyle olmuş, bloggerları yakından tanıma fırsatı buluyoruz bu sayede :)) Elinize sağlık; inşallah diğer tüm hayallerinizle beraber kitap yazma hayaliniz de gerçek olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişik duruyor gerçekten. :D
      Gerçekten güzel oldu, herkesi daha yakından tanıma fırsatımız oluyor, merakımız varsa biraz daha gideriyoruz.
      Çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz ve yorumunuz için. İnşallah hepimiz hayallerimize, hedeflerimize ulaşabiliriz. :)

      Sil
  23. Şimdi yazı için ne desem, tekrar olacak. Çünkü diğer arkadaşlar her şeyi söylemiş :) Ama olsun. Yine de bir kaç kelam etmek gerekir. Kısa, öz ve zevkle okunan bir biyografi olmuş. Mimlenmekte ayrı bir gurur :) Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Ben sıramı savdım, artık sizlerin yazacaklarını merakla bekliyorum. :)

      Sil
  24. Çok keyifle okudum. Keske tüm gençler sizler gibi olsa. Hayatinda hep basarilar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, öyle düşünmeniz beni ayrıca mutlu etti. Sağ olun. :)

      Sil
  25. Serhat çok samimi içten bir yazı olmuş seni daha da yakından tanımışız olduk kardeşim :)

    YanıtlaSil
  26. Memnun oldum seni ve kız arkadaşını tanıdığıma:) güzel kaleme almışsın kendini...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben de memnun oldum sizleri tanıdığıma. :)

      Sil
  27. Memnun oldum sizi tanıdığıma :) Hayatta herşey gönlünüze göre olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ben de memnun oldum. :)

      Sil
  28. Güzel bir yazı olmuş. Umarım istediğin kitabı yazarsın, biz de okuyup blogumuzda yorumlarız :-) Kız arkadaşınızla çok yakışıyorsunuz. Mutluluğunuz daim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah o günleri de görürüz hep birlikte. :)
      Çok teşekkür ederim yorum ve güzel dilekleriniz için. :)

      Sil
  29. Simurg sayesinde tanışıyoruz ne güzel. Umarım planların gönlünce gerçekleşir, hayal ettiklerine ulaşırsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bu mimi kendisi başlattı, iyi ki de öyle yaptı. :)
      Hepimiz için öyle olur dilerim, teşekkürler. :)

      Sil
  30. Merhaba Serhat, tanıdığıma ve blogunu keşfettiğime sevindim. Sevgili Dağınık Anne sayesinde oldu :) Çocuklar uyuduğunda blogunu daha detaylı gezeceğim. Bir merhaba demek istedim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Esra Hanım,
      Sağ olsun destek oluyorlar bana, çok sevindim ve çok memnun oldum. Sevgiler. :)

      Sil
  31. hocam sitenizi severek takip ediyorum saygılar

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.