DUYURU: ÇEKİLİŞ SONUCU!


10.10.2016-16.10.2016 tarihleri arasında gerçekleştirdiğim ve ödül olarak "Kitap Yurdu 50 TL Hediye Çeki" verilecek çekiliş sonuçlandı. Açıkçası sevdiğim pek çok blogger dostum yoğunluklarından ötürü bu çekilişe katılamadı, bir çoğu son anda fark edip katıldılar. Daha çok kişi katılıp kazanma şansı yakalasın isterdim. Başka sefere diyelim. :)

İsim sıralamasını tamamen mail ve yorumların geliş sırasına göre herhangi bir düzen göz etmeden gerçekleştirdim.

Çekilişi "Kura Çek" platformu üzerinden gerçekleştirdim.

KAZANAN



Katılan herkese teşekkür ediyorum ve kendisini de tebrik ediyorum. Katılacağınız başka yarışma ve çekilişlerde hepinize şimdiden iyi şanslar. :)

27 yorum:

  1. Biz de hayırlı olsun diyelim o zaman :) Nice çekilişleriniz olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, olur inşallah. :)

      Sil
  2. Arkadaşımızı gönülden tebrik ediyorum.Böyle bir çekiliş düzenlediğin için sana da teşekkür ediyorum.Sanki ben kazanırım gibi düşünmüştüm :) Yanlış hissetmişim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde içimden geçen bir kaç kişi vardı, öyle hissiyat olarak ama bende tutturamadım. Kısmet değilmiş diyelim, artık başka sefere olur umarım, ben teşekkür ederim. :)

      Sil
  3. Kazanan arkadaşa hayırlı uğurlu olsun.

    YanıtlaSil
  4. Kazanan arkadaş adına mutlu, kaybeden ben adıma mutsuzum. Şaka bir yana kazanan arkadaş adına çok sevindim kendisini kutluyorum. Sana da çok teşekkür ederim böyle bir çekiliş için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim başka sefere artık. :)

      Sil
  5. Tescillendi çekilişlerdeki şanssızlığım :D Şakası bir yana kazanan arkadaşımıza hayırlı olsun diyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi kendime kim kazanır diye sorduğumda aklımdan geçenlerden biri de senin ismindi, kısmet değilmiş. :)

      Sil
  6. Bir anda görünce şok oldum, gerçekten hiç beklemiyordum :):) Çok teşekkür ediyorum başta Serhat Ocak' a ve kutlayan herkese :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçten içe tanıdığım bir bloggera gitmesini istiyordum bende çekilişin, sevindim kazanmana, güle güle harca ve keyifle oku kitapları. :)

      Sil
  7. Şevval Sarıtaş, tebrik ederim :)

    Böyle bir etkinlik düzenlediğiniz için teşekkürler :) En kısa zamanda aramıza dönmeniz dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, dönerim inşallah. :)

      Sil
  8. Şevval hanıma tebrikler şansı daim olsun:)

    YanıtlaSil
  9. Ahh ah oysa ki içimde ben kazanacakmışım gibi bir his vardı. Olmamış, olamamış. Kazanan arkadaşımızı tebrik ediyorum. Keyifle okusun kitaplarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarışmada kazanan çekilişte kazanamıyor demek ki. :D

      Sil
    2. :))) Öyle mi ki? Şimdi ne desem bilemedim ;)

      Sil
  10. Şevval çok temiz yürekli bir kızımdır. Kutluyorum onu ve seni de Serhat oğlum. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Ece Abla, içimden senin de adın geçti ama olmadı kısmet değilmiş. :) Sevgiler, teşekkürler. :)

      Sil
  11. Kaybettiğim için üzülmedim değil ^^ ama Şevval arkadaşımızı tebrik ediyorum. :) Çok güzel bir çekilişti teşekkürler. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kim olsa üzülürdü, ben teşekkür ederim. :)

      Sil
  12. Çekiliş şansı için teşekkür ederim, kazanan arkadaşı tebrik ediyorum, güzel bir şekilde değerlendireceğinden de eminim :) Size de şimdiden hayırlı tezkereler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için, mutlaka değerlendirecektir, kendisiyle irtibata geçtim seçim aşamasında. :)

      Sil
  13. Görsele bile girememiş ismim :P
    Tebrik ediyorum Şevval'i, sana da teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
  14. Herkesi almak mümkün olmadı. :D
    Ben teşekkür ederim, bir dahaki sefere diyelim artık. :)

    YanıtlaSil
  15. İşte onlardan biri de ben ...
    Hayırlı olsun diyelim ve kazanan arkadaşı tebrik edelim ...
    Emeğine sağlık yine Serhat kardeşim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef, katılmanı isterdim çok.
      Azımsanmayacak kadar kişi dışarıda kaldı, olabiliyor arada böyle, sağlık olsun. :)
      Teşekkür ederim. :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.