KİTAP ÇEKİLİŞİ / KİTAPYURDU HEDİYE ÇEKİ



Bu ayın sonunda blog yazmaya yaklaşık 6 ay kadar ara vereceğim. Bu dönem blog adresimin kuruluşunun yıl dönümünü de kapsadığı için gitmeden sizlere hediye kitap verebilmek adına bir çekiliş düzenlemeye karar verdim.

Çekilişin kazanına Kitap Yurdu üzerinden 50 TL değerinde hediye çeki vereceğim. Kişinin istediği kitaplar tarafımdan alınıp, belirtilen adrese kargoyla yollanacaktır.

KATILIM ŞARTLARI

Katılmak için konunun altına ulaşabileceğim bir mail adresiyle birlikte "çekilişe katıldım" beyanında bulunmanız yeterli olacaktır. Eğer mail adresinizi yorum altında paylaşmak istemiyorsanız, "serhatocakk@outlook.com" adresine özel olarak da gönderebilirsiniz.

Bugüne kadar blog adresimi takip edip sürekli destekleyen, yorum atan ve yazılarımı çeşitli platformlarda paylaşan kişilere, çekilişe katıldıkları takdirde +1 hak tanınacaktır.

Çekilişe katılım 16 Ekim Pazar günü gece saat 22.00'a kadar mümkündür. Çekiliş sonucu ilerleyen saatler içerisinde açıklanacak, kazanan kişiye verilen mail yoluyla ulaşılarak 2 gün içerisinde seçimlerini bildirmesi istenecektir. Aksi takdirde çekiliş tekrar edilecektir.


Bir şart olmasa da konuyu paylaşıp daha çok kişinin katılımını sağlarsanız sevinirim.

ÇEKİLİŞE KATILIM SONA ERMİŞTİR.
ÇEKİLİŞE BLOG VE E-POSTA ÜZERİNDEN 52 KİŞİ KATILMIŞTIR. ÇEKİLİŞ ESNASINDA DAHA ÖNCE BELİRTTİĞİM ÜZERE BLOGUMA KURULUŞUNDAN BERİ YORUM VE PAYLAŞIMLARIYLA DESTEK OLANLARA AYRICALIK OLARAK +1 HAK TANINMIŞTIR. SONUÇLAR EN KISA SÜREDE BU KONU ALTINDA AÇIKLANACAK VE KAZANAN KİŞİYLE İLETİŞİME GEÇİLECEKTİR.

KATILAN HERKESE TEKRAR TEŞEKKÜR EDİYOR VE İYİ ŞANSLAR DİLİYORUM. :)

98 yorum:

  1. Daha önce hiç şansım olmadı çekilişlerde, bugüne kadar sadece bir defa çekiliş kazandım. Çekiliş için teşekkür ederim.
    Çekilişe katıldım, hadi hayırlısı herkese bol şans.
    E-posta adresim : bloggokhantekin@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi şanslar, katıldığın için ben teşekkür ederim. :)

      Sil
  2. Ne güzel düşünmüşsünüz. Öyleyse ben de katılıyorum. Her ne kadar bu konularda biraz şanssız olsam da :)

    ilknurkaracagullu@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belli mi olur, bu kez şans güler belki size, iyi şanslar. :)

      Sil
  3. Merhaba nice yıllara başarılı bir blogunuz var. Çekilişe ilk katılan olarak beni yazabilirsiniz.Mailim: makinahocam@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlar denetimli olduğu için hemen düşmüyor, yanıltıcı olmuş. :)
      İyi şanslar, teşekkür ederim. :)

      Sil
  4. Katilacaklara bol şans diliyorum. Altı ay boyunca bloga ara vermene üzüldüm.Kitap ve Film yorumların çok iyiydi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Askerlik dolayısıyla ara vermek zorundayım yoksa hiç istemezdim. Teşekkür ederim, keşke katılsaydın sende. :)

      Sil
  5. Bu güzel çekilişe katılmazsak olmaz ;)
    Kizkardeslerasinda@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. Bende katiliyorum Serhat kardeşim etkinliginide bütün sosyal medya hesaplarimda paylaşıyorum . Kazanirsam tigris ablanin kütüphanesine armağan edeceğim kitapları . enestufan@ciksfm.com mail adresim.
    Ama anlamadigim konu ceptende post atabilirsin bloğuna güncel kalmak her zaman süperdir. Belki ters giden birşeyler var bilmiyorum ama hemen karar verme bence .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Askerde o iş biraz zor, yoksa bırakmak niyetim yok zaten, mecburiyetten. :)
      Teşekkür ederim, iyi şanslar. :)

      Sil
    2. O zaman çok haklısın ama en fazla 2 ay uzak kalacaksın. Hayırlı teskereler şimdiden. Vatan borcu olunca haklısın herşey teferruat. Kalbim seninle.

      Sil
  7. Oleyyyyy çok sevindim :)
    yurdaasli@gmail.com Tabi ki bensiz olur mu :)

    YanıtlaSil
  8. Haydi inşaALLAH :) Bende çekilişe katılıyorum.
    E-posta: info@mustafaalniak.net
    Twittet paylaşımım : https://twitter.com/_MustafaAlniak_/status/785699923933163520

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim paylaşım için, iyi şanslar. :)

      Sil
  9. Kitap çekilişi varsa bende varım :) 16 Ekim doğum günüm :) çekilişi kazanırsam güzel bir Doğum günü hediyesi olucak:)
    gulsahisciler@gmail.com
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer kazanırsanız çok güzel denk gelmiş olur gerçekten. İyi şanslar. :)

      Sil
  10. Kitap giyince akan sular durur :) demirdovensinem@gmail.com
    Dilerim bol katılımlı bir çekiliş olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle olur umarım, teşekkür ederim. İyi şanslar. :)

      Sil
  11. Çekilişe katıldım. Yeni yaşınız kutlu olsun:)))
    saadetuslu@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, iyi şanslar. :)

      Sil
  12. Şahane bir hediye :))
    BU çekilişe katılmamak imkansız, tabi ki katıldım...

    oytunla.hayat@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel bir etkinlik olmuş. Yeni yaşınız kutlu olsun. Nice senelerinizi hep birlikte kutlarız inşallah. En kısa zamanda da blog dünyasına dönmeniz dileğiyle. Pek şansım olmasa da bende katıldım.
    beydaninkitapligi@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden olmasın? Bu kez döner belki şansınız. İyi şanslar, iyi dilekleriniz için de teşekkürler. :)

      Sil
    2. Hayırlı teskereler Allah sağ salim gidip gelmek nasip etsin inş.

      Sil
  14. Nice senelere Serhat! Ara vereceğine üzüldüm ama bomba gibi döneceğinden de eminim :D Tüm şanslarımı Şule ablanın aylık çekilişlerinde tükettim ama belli mi olur :D turker145318@gmail.com :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende üzüldüm ama yapacak bir şey yok, inşallah öyle olur. Aynen belli olmaz o işler, iyi şanslar. :)

      Sil
  15. Serhat oğlum, eğitim süresince uzak kalacağını düşünmek istiyorum. Ya da sen biliyorsun oğlum. Şunu bilmeni isterim ki, gerçekten her türlü donanımın ve karakterinle örnek bir gençsin. Biz seni özleyeceğiz, sen de bizi unutma. Sana sevgilerimi ve ailene selamlarını yolluyorum. Ece ablan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Askerlik dolayısıyla uzak kalacağım Ece Abla. Çok teşekkür ederim. Unutmam merak etme. Selamlar, sevgiler. İyi şanslar dilerim sanada. :)

      Sil
  16. Şu an duygularımı anlatacak kelimeler beni ve seni üzerler diye kaçtılar. Kalanlarla idare edip ancak yazacaklarım şunlar olabilir. Seni çok sevdim, senin gibi bir oğlum olsaydı belki hayatım daha dingin ve sağlam temellere oturmuş olurdu. Seni Allah'a emanet ediyoruz hepimiz ve ben. En içten dualarımla... Asker yolu beklemek de varmış serde... Vatanın senin gibi değerli gençlere ihtiyacı var. Sağ ve salim git ve dön oğlum. Seni bekliyor olacağız Allah ömür verirse. Güle güle Serhat, güle güle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni tanıdığıma çok mutluyum Ece Abla, çok sağol düşüncelerin için. Fazla uzun bir süre de değil, geçer hemen, geri döneceğim inşallah. Görüşmek üzere, saygılar, sevgiler. :)

      Sil
  17. Kitaplar en güzel hediyedir...
    Ne güzel düşünmüşsünüz:)
    motionismyemotion@gmail.com

    PS: Hayırlı tezkereler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, iyi şanslar. :)

      Sil
  18. 6 ay mı? Çok üzüldüm şuan. Ama vazife işte. Bekleyeceğiz seni. Sağ salim dön.. Hadi ben de katılmış olayım :) busea803@gmail.com .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle. Döneceğim inşallah sağ salim. :)
      İyi şanslar, teşekkür ederim. :)

      Sil
  19. En kısa zamanda tekrar bloguna dönebilmen dileğiyle o zaman :) Ben de katılıyorum ve bu güzel blogunun da ilk yılı kutlu olsun :):)
    sevvalsaritass@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ve iyi şanslar. :)

      Sil
  20. Merhaba. Ne güzel bir çekiliş:))) Katıldım ben. Hayırlı olsunnnnn elmasgln@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun Elmas hanım, iyi şanslar. :)

      Sil
  21. Şimdiden hayırlı tezkereler Serhat.
    Bende katılıyorum ;)
    Gider ayak çok çok güzel bir hediye bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, iyi şanslar. :)

      Sil
  22. Hayırlı tezkereler ✌🏼️. Bende katıldım. Herkese bol şans dilerim :).

    esranazeninozdemir@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, size de bol şanslar. :)

      Sil
  23. Tabi ki katılacağım. Sen yeter ki kitap de. :))
    Çekilişine katıldım o halde. Mail adresim: birkisaningunlugu@gmail.com
    Herkese boş şans diliyorum. İlk başta 6 ay çok uzun bir süre değil mi dedim ama yorumları okuyunca anladım. Film ve kitap yorumlarını özleyeceğim. :) Hayırlı tezkereler diliyorum sana. İnşallah sağ salim gidip dönersin. Rabbim seni sevdiğine ve ailene bağışlasın. Çok iyi bak kendine. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de buralara yazı girmeyi özleyeceğim sanırım, belki bir imkan bulup ara ara bir şeyler yazabilirim, onu öngöremediğim için 6 ay diyorum şimdilik, bakalım hayırlısı... İnşallah, amin çok teşekkür ederim ve çekiliş için bol şans dilerim. :)

      Sil
  24. Nice senelere, çekilişe katılıyorum. Bol şans :) Gul.kilis91@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de bol şanslar dilerim ve teşekkür ederim. :)

      Sil
  25. Kardeşim düşüncen çok güzel olmuş. Nasipse talibim.
    hylmaz858@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlısı, iyi şanslar. :)

      Sil
  26. Blogunuzu yeni takip etmeye başlamıştım,Hayırlı tezkereler, çekiliş için çok teşekkürler, bende katıldım.

    asimetrik95@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz öyleyse, teşekkür ederim, iyi şanslar size de. :)

      Sil
  27. Bende bendeee :) Ne güzel bir çekiliş :)) Şimdiden hayırlı tezkereler:)
    ipek19_67@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, iyi şanslar. :)

      Sil
  28. Şansımız bol olsun, beni de katın. :)
    m.munzevi@gmail.com

    YanıtlaSil
  29. Öncelikle hayırlısıyla gidip gelmeni diliyorum Serhat. Rabbim seni sevdiklerine kavuştursun sağlıklıca. 6 ay banada uzun gelmişti sakın ara verme diyecektim ki en kutsal görevi yerine getirmeye gittiğini duymak da ayrı bir gurur oldu benim için. Demek ki bundan sonra geceleri daha rahat uyuyacağız 🤗. Vatan sana sen vatana emanetsin. Anneciğine Allah kavuştursun demek istiyorum buradan 😊. Sağlıklıca git, sağlıklıca dön inşallah. Çekilişe katılıyorum tabii ki de en sevdiğim çekiliş kitap çekilişi 😄. Bu arada paylaştım da herkesler duysun 😊. Bol katılımlı bir çekiliş olmasını diliyorum. Mail adresim
    kurabiyecimiss@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dilekleriniz ve dualarınız için çok teşekkürler. İyi şanslar, paylaştığınız için de teşekkürler, hayırlısı olsun. :)

      Sil
    2. Sevgili Serhat, önce 'nedeen' diyecektim ki nedenini öğrendim, 'hayırlı tezkereler' diyecektim ki Ece Ablam da Zehram da dolu dolu dualarla çok güzel yazmışlar, ben buradan sadece 'amin' diyeceğim.
      Sağ salim git gel inşallah... Sosyal medya da olsa haber ver bize, neredesin, ne kadar kaldı.
      Ben blogumdan birkaç aydır uzağım ;( hala da dönemedim, belki birlikte döneriz :)

      Çekilişin ve yıldönümün de hayırlı olsun, tabi ki katılırım: daginikanne@gmail.com

      Sevgiler

      Sil
    3. Çok teşekkürler. Evet farkındayım, dilerim yolundadır her şey, değilse de düzelir en kısa zamanda. Siz o kadar bekletmeyin, benim durumum belli olmaz. :) Bulduğum fırsatları değerlendiririm zaten o anlamda, bloglara yorum yaparım yada kısa yazılar girerim halimi anlatan, bakalım artık hayırlısı. Hayırlı olsun, iyi şanslar. :)

      Sil
  30. ben de çekilişe katıldım :) kirpikkiz@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı olsun, iyi şanslar. :)

      Sil
  31. Hayirli teskereler dilerim. Nice yillara. Kazanirsam kitaplari cafe tigrisin çocuk kütüphanesine hediye etmek istiyorum. deryaninsporgunlugu@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, çok güzel bir düşünce, sizin gibi kazandığı kitapları oraya bağışlamak isteyen başkaları da oldu, iyi şanslar dilerim. :)

      Sil
  32. 6 ay gidiyorum da ne demek? Yorumları okuduğuma göre askerlik dolayısıyla gidiyormuşsun. İnşallah hayırlı bir şekilde tamamlar ve geri dönersin Serhat Abi :D Çıkmayacağını şimdiden kestirdiğim halde destek olmak için katılayım çekilişine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle Semih kardeşim yapacak bir şey yok. İnşallah, teşekkür ederim. Belli olmaz o işler, iyi şanslar. :)

      Sil
  33. Vatani görevinizi kazasız belasız bitirmeniz dileğiyle.. Hayırlı teskereler dilerim. Bende katılmak istiyorum çekilişe :) Teşekkürler.
    bookuyucu@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, iyi şanslar dilerim. :)

      Sil
  34. Nice senelere, umarım daha nice yıllar devam edersin bloguna. Hayırlısıyla gidip dönmeni temenni ediyorum ben de:))

    eslemmkucuk@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle olacak inşallah, teşekkür ederim. Hayırlı olsun, iyi şanslar. :)

      Sil
  35. Hayırlı teskereler Serhat ve nice nice yıllara^^ Bu aralar fazla ziyaret edemesem de biliyorsun, yazılarını keyif ile okuduğum, merak ile film yorumlarını beklediğim dostlarımdansın, özleyeceğiz yazılarını :) Sen dönene kadar, keyifle izleyebileceğin Kore filmleri arşivleyeyim bende :D Hayırlısı ile gidip gel inşallah.. Adettendir katıldım, mail adresimi biliyorsun gerçi ama not düşeyim yinede buraya.. "semsiyeninaltindakikiz@gmail.com"
    Allah'a emanet.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Bende özleyeceğim bu ortamı, belli olmaz belki fırsat bulup uğrayabilirim arada. :) Evet bir türlü ısınamadım gitti şu Kore film ve dizilerine. :D Sende Allah'a emanet ol, inşallah. İyi şanslar. :)

      Sil
  36. Daha nice basarili blog yillari dilerim. Ben de katiliyorum cekilisinize. :)
    nerminpunar@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hayırlı olsun, iyi şanslar dilerim. :)

      Sil
  37. Bu güzel sonbaharda okumaya kitap yetişmiyor ve bu yüzden çekilişe katılıyorum :)
    aleynamarsakk@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap okumak için kesinlikle en güzel mevsim sonbahar, iyi şanslar. :)

      Sil
  38. Öncelikle şimdiden hayırlı tezkereler diliyorum ama bırakmasan keşke :( en azından haftasonları izni oluyor diye biliyorum, belki o zaman arada bir anılarından bahsedersin bize. Bir de döndüğünde birsürü yazacak şey bulacaksın sanırım, sağ salim gidip gelirsin inşallah :)
    ben de katılayım öyleyse, pek şanslı değilim ama :) kbgdrr@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Belli olmaz tabi ben her ihtimale karşı 6 ay diyorum, gidince duruma göre bakacağım, belki fırsat bulurum. En azından sonradan gideceklere tecrübelerimi aktarabilirim sanırım. :)
      Belli mi olur, katılmanın zararı olmaz, iyi şanslar dilerim. :)

      Sil
  39. Neredeyse kaçıracaktım çekilişi. Tabii ki katılıyorum :-)

    Mail adresim: suleuzundere@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen az kalmıştı, katılmayan çok kişi var daha aslında, inşallah fark ederler. İyi şanslar dilerim. :)

      Sil
  40. Instagramda görünce bi girip bakayım dedim genelde bloga girme huyum falan yoktur da şans bakalım :) Çekilişe katıldım.
    kubraslan.18@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı olsun öyleyse, iyi şanslar. :)

      Sil
  41. Çekiliş e katıldım hayırlısıyla inşallah nazlimisilli87@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı olsun, iyi şanslar. :)

      Sil
  42. Seni özleriz yaaaaa :( Blogun çok dolu.Ben de artık ara ara okumadığım yazılarına bakarım sen dönünceye kadar :( Enerjin çok naif ve yumuşak geliyor bana :) Bunları yazıyorum da güldüm kendime :) İlanı aşk yapıyor gibi oldu :) Ben senden baya büyüğüm merak etme :) Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim öyle düşünmeniz beni mutlu etti, eski yazılarım hayli komik geliyor bana ama sonuçta onlar da bana ait okuyun tabi. :)
      Beni de güldürdünüz. :D Sevgiler. :)

      Sil
  43. o zaman dans..!

    Çekilişe katıldım.

    etriyepilye@hotmail.com

    YanıtlaSil
  44. Tez vakitte askerliği bitirip yeniden aramızda görmek isteriz seni.
    ozturkarif58@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle olur inşallah, iyi şanslar. :)

      Sil
  45. Kitap varsa katılmamak elde değil... Çekilişte şansımızı deneyelim biz de :)

    caglacubuk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  46. Oncelikle hayırlı tezkereler. Merak etme. Bi başladın mı 6 ay bir anda geçiyor. Sen yazılarına çok özen gösteren bir adamsın. Saatlerce ugrasırsın. O yüzden yazı girmek isteyecegini sanmıyorum. Ama instagramdan kısa yazılar rahat girersin :) ilk defa senin çekilişe katılıyorum. Haydi hayırlısı :)
    hakikat.cem@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle gelişi güzel yazamıyorum hayli vakit harcamam gerekiyor yazılar için, sosyal medya hesaplarını kullanmak daha mantıklı dediğin gibi. Haydi hayırlı olsun öyleyse, teşekkür ederim, iyi şanslar. :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.